(در دنیای برندسازی، بازاریابی و مدیریت کسانی پیروز هستند که بیشتر از
دیگران و بهتر از آنان قاعده ها و اصول این مفاهیم را با روشهای تازه تر
اجرا کردند کسب و کارها در دنیای مدرن از حالت سنتی کاملا خارج گشته و
فعالیتی کاملا حرفهای که نیاز به دانشها و آگاهی های بسیار بالایی در
تمامی زمینه ها است، تبدیل گشته است با توجه به بحثهای بسیار زیادی که در
دهه های اخیر در زمینههای مدیریت استراتژیک و استراتژیهای بازاریابی صورت
گرفته میتوان به مقوله هایی چون تکنیک ها و تاکتیک های برندسازیی و سبک
هاو مدیریت برندسازی نیز بیشتر توجه کرد.
مدیران باید با توجه به عناصر
مدیریت استراتژیک برای هر یک از عناصر ترویج به خصوص برندسازی برنامه هایی
منسجم و سازمانیافته به اجرا گذارند.
همانطور که در بازاریابی دخیل بودن
بسیاری از مسائل کمی یا کیفی، رسیدن به نتیجه را مشکل میکند در برندسازی
نیز دخیل بودن بسیاری از علوم مانند جامعه شناسی، روانشناسی، رفتارشناسی،
ادبیات و فلسفه به خصوص هنر و اثرات برجسته آن به عنوان جزیی از ترکیب
عناصر پیشبردی بررسی آن را بسیار دشوار و طنش آمیز کرده است.
در کتاب حاضر
سعی شده است سبک ها، تکنیک ها و تاکتیکهای مدیریت برندسازی با گردآوری و
ترجمه ادبیات مختلف در این زمینه تهیه شود تا نیاز کلی این بحث را بر طرف
نماید. مدیران می توانند با استفاده از این کتاب راهکارهای عملی برندسازی
سازمان خود را هدایت، اجرا و ارزیابی کنند...)
نام کتاب :
مدیریت برند
(تکنیک ها ، تاکتیک ها و سبک های کاربردی برند سازی و مهندسی ساختار برند )
تالیف و ترجمه : علی خویه ، فهمیه احمدی
تعداد صفحات : 367
انتشارات : ایده